Category: sukahati

yesterday and today

Yesterday I am so mad with …..

but today I have good news. Serious happy.. hip2 hooray!

 

and finally my ticket has reschedule to march and the charge only MYR96.. Alhamdulillah!

busy with work lately and do not have time, will get back to you guys later. ciao!

FB_IMG_1438511969352
Tq mr G.

Rindunya nak jalan².. tapi europe punya pasal kenalah simpan cuti, simpan duit, simpan lemak opppss…

kan best kalau kayo rayo, dilahirkan di dulang emas, makan dengan sudu perak.. hmmmm

insaflah rina…

yang rindu,

Saya yang suka jalan

Eh ada lagi..

Hhmm dah alang-alang tengah rajin menaip di kekunci ipad yang tak mesra alam ni, beberapa hari kebelakangan ni, mimpiku tidak enak, mimpi yang banyak merapu dan paling menarik mimpi kahwin dengan ex bf yang telah lama tidak dihubungi. Dan sememangnya aku tidak pernah menjalin hubungan baik selepas berpisah, dipisahkan dan lagi sedih ditinggalkan. Begitu juga dengan beberapa skandal tak guna.. 😈😈😈😜 Walaupun kadangkala terdetik di hati, bila tersua, tapi pastinya ia tidak akan berbaik.. Bukan semua boleh dilupakan begitu sahaja. 

Tidurku kurang lena sekarang dan juga kekadang sukar untukku lelapkan mata.. Apakah petanda ini???

Eh dah hilang ideaku tadi. Oklah, sampai bertemu lagi.

P/s: everything i do, i do it for me.. 

 

Hi..

This few days, i read a lot of blog and now i’m miss u my bloq.. 😆

Bahasa melayu itu indah tambah bila kita pandai mengolahnya dengan sususan ayat yang teratur dan ditambah dengan cerita nostalgia yang menarik.. Masalahnya kekangan masa dan idea menghalangku menulis.. Eleh, alasan je rina. Malas katakan malas.. Huh 💣💣💣💣💣

Macam petang yang hening ni, sangatlah sedap kalau dapat makan ramen ataupun cekodok ataupun biskut mayat cecah kopi o.. Takpun dapat milo pun dah sodap.. Makanan jelah yang dapat ku fikirkan buat masa sekarang. 😋

Cuaca makin berubah sekarang, minggu lepas dengan jerebu sampai rasa bernafas dalam lumpur, minggu ni pulak waktu petang bermula dengan petir dan pasangannya sang hujan.
Harini kelas yoga tiada makanya silalah rajinkan diri untuk masa depan yang terbaik.. Hehe.. Rasanya sampai disini saja cerita hari ini.. Terbau keenakan masakan Kak Ana, jom intai dapur…

P/s: happy birthday encik kapal. Semoga berbahgia selalu.. Saya tetap disini…